Sağlıklı Beslenmenin Tam Zamanı!

Online Diyet




Diyetisyene gitmeye zamanım yok yada ulaşamıyorum gibi bahanelere online diyet çözüm oluyor.
Boy,yaş,kilonuza uygun diyet listesiyle sağlıklı beslenerek yaşam kalitenizi arttırabilirsiniz.
Online diyete başvurmak için ihtiyacınız olanlar bilgi formunu doldurmak,kan tahlili yaptırmak,mezura ve baskülle yaptığınız ölçümleri haftalık olarak diyetisyeninize bildirmektir.Bilgi formunda yaş,boy,kilo dışında diyette tüketmek istediğiniz ve tercih etmediğiniz besinleri yazabilirsiniz.

Kan tahliliyle vitamin-mineral eksikliğiniz,hastalık durumlarınıza uygun diyet listesi hazırlıyorum. Diyet kişiye özeldir sloganıyla her bireye farklı listeler Diyetisyen Buket Akbulut tarafından oluşturuluyor.

Diyet yaparken aklınıza takılan soruları mail aracılığıyla yada iletişim sayfasından sorabilirsiniz.
Online diyet ücretleri hakkında daha detaylı bilgi için diyetisyenbuketakbulut@gmail.com'a mail gönderiniz. 

Diyetisyen Buket Akbulut

Merhaba, Ben Diyetisyen Buket Akbulut.Beslenme ve diyetetik bölümünü %100 İngilizce 3,62 ortalama ile yüksek onur öğrencisi olarak tamamladım.Danışanlarıma sağlıklı beslenme alışkanlıkları kazandırarak onların yaşam kalitesini arttırmayı hedefliyorum.Blogumda sağlıklı beslenme, hastalıklarda beslenme,besinlerin kalorileri vb. hakkında paylaşım yapıyorum.Sağlıklı Günler Dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder