Sağlıklı Beslenmenin Tam Zamanı!

Fırında Falafel



Günün Tarifi: Fırında Falafel

Vejeteryanların da sevdiği bu lezzetli falafeli fırında pişirerek hem sağlıklı hem de düşük kalorili hale getirebilirsiniz.

Malzemeler;

  • 1,5 su bardağı nohut
  • 1 adet yumurta
  • 1 adet soğan
  • 1 kabartma tozu
  • Maydanoz
  • 2 yk un
  • İsteğinize göre baharatlar (karabiber,kimyon,tuz vb)

Tarifi;
📌Bir gün önceden suda beklettiğim 1,5 su bardağı nohutu haşladım ve baharatlarla (karabiber,kimyon vb.) birlikte mutfak robotundan geçirdim.

📌Maydanoz,1 adet soğanı doğrayarak diğer tüm malzemelerle karıştırdım.

📌Köfte şekli vererek önceden ısıtılmış 200 derecelik fırında yağlı kağıt serilmiş tepside pişirdim.

📌Yanında yoğurtlu sosla servise hazııır 😋

Diyetisyen Buket Akbulut

Merhaba, Ben Diyetisyen Buket Akbulut.Beslenme ve diyetetik bölümünü %100 İngilizce 3,62 ortalama ile yüksek onur öğrencisi olarak tamamladım.Danışanlarıma sağlıklı beslenme alışkanlıkları kazandırarak onların yaşam kalitesini arttırmayı hedefliyorum.Blogumda sağlıklı beslenme, hastalıklarda beslenme,besinlerin kalorileri vb. hakkında paylaşım yapıyorum.Sağlıklı Günler Dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder