Sağlıklı Beslenmenin Tam Zamanı!

Yulaf Lapası


En tatlı sabahlar yulaf lapasıyla başlaaaar

Kahvaltı hazırlamaya  zamanınız yoksa 5dk da hazırlanan sıcacık yulaf lapası ile güne hızlı başlayabilirsiniz👍Yulaf ezmesi sevmeyenlerin de ısrarla denemesini tavsiye ediyorum😊

Malzemeler&Tarifi
📌4 yk yulaf ezmesi
📌1 su bardağı süt
📌Meyve
📌İsteğinize göre ceviz,fıstık ezmesi,fındık vb.
📌1 tk pekmez
📌1 tk kakao
📌Hindistan Cevizi(eklemeseniz de olur)


Hazırlanışı
📝Yulaf ezmesi,kakao ve sütü kısık ateşte pişirelim.

📝Üzerine diğer malzemeleri ilave edelim

📝Yulaf lapamız hazııır

Diyetisyen Buket Akbulut

Merhaba, Ben Diyetisyen Buket Akbulut.Beslenme ve diyetetik bölümünü %100 İngilizce 3,62 ortalama ile yüksek onur öğrencisi olarak tamamladım.Danışanlarıma sağlıklı beslenme alışkanlıkları kazandırarak onların yaşam kalitesini arttırmayı hedefliyorum.Blogumda sağlıklı beslenme, hastalıklarda beslenme,besinlerin kalorileri vb. hakkında paylaşım yapıyorum.Sağlıklı Günler Dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder