Sağlıklı Beslenmenin Tam Zamanı!

Elmalı Yulaf Lapası


Klasik kahvaltıdan sıkılanlara turta tadında elmalı yulaf lapasını denemesini öneriyorum😋


Malzemeler;
*4 yk yulaf ezmesi
*1 adet elma
*tarçın
*1 su bardağı süt

Üzerine isteğe göre;
-meyve
-fıstık ezmesi
-ceviz
-fındık
-bal
-pekmez vb. eklenebilir.

Elmalı Yulaf Lapası Tarif;

Elmaları rendeleyelim.
Yulaf ezmesi,elma,tarçın ve sütü ocakta istediğimiz kıvama gelene kadar kısık ateşte pişirelim.
Üzerini isteğinize göre farklı meyveler,fıstık ezmesi vb. ile süsleyebilirsiniz.
Şimdiden afiyet olsun
Tarifi yaparsanız instagramdan @dytbuketakbulut hesabına da gönderebilirsiniz.

Diyetisyen Buket Akbulut

Merhaba, Ben Diyetisyen Buket Akbulut.Beslenme ve diyetetik bölümünü %100 İngilizce 3,62 ortalama ile yüksek onur öğrencisi olarak tamamladım.Danışanlarıma sağlıklı beslenme alışkanlıkları kazandırarak onların yaşam kalitesini arttırmayı hedefliyorum.Blogumda sağlıklı beslenme, hastalıklarda beslenme,besinlerin kalorileri vb. hakkında paylaşım yapıyorum.Sağlıklı Günler Dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder