Sağlıklı Beslenmenin Tam Zamanı!

Kavanoz Salata



Hergün fast-food yemek istemiyorum ama sağlıklı alternatifte bulamıyorum diyenler kavanoz salata hazırlayabilir. Dışarıda yenilen bazı besinler yağ içeriği yüksek olduğundan sindirim problemleri ve ay sonunda kilo olarak bize dönebiliyor. Evde birgün önceden hazırladığınız besinler hem bütçe dostu hem de sağlığımıza faydalı olabilir. Bunun için yapman gereken çok basit! 

Peynirli Kavanoz Salata

İçindekiler;
Peynir
Yeşillik
Domates
İsteğe göre kuruyemiş, meyve yada salata sosu, kinoa,bulgur, makarna, kurubaklagil de eklenebilir.

Dikkat!Sulanma riski olan besinleri kavanozun en alt kısmına yerleştirin.
Domates,yeşillik, peynirleri ve diğer malzemeleri doğrayıp kavanoza ilave edin.
Hem sağlıklı hem pratik yemeğiniz hazııır.
Dolapta bekletip sabah yanınıza alın.
Afiyet olsun.

Diyetisyen Buket Akbulut

Merhaba, Ben Diyetisyen Buket Akbulut.Beslenme ve diyetetik bölümünü %100 İngilizce 3,62 ortalama ile yüksek onur öğrencisi olarak tamamladım.Danışanlarıma sağlıklı beslenme alışkanlıkları kazandırarak onların yaşam kalitesini arttırmayı hedefliyorum.Blogumda sağlıklı beslenme, hastalıklarda beslenme,besinlerin kalorileri vb. hakkında paylaşım yapıyorum.Sağlıklı Günler Dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder