Sağlıklı Beslenmenin Tam Zamanı!

Korona Virüs Döneminde Diyet Yapılır Mı?




'Koronavirüs döneminde diyet yapılır mı?' şeklinde pekçok soru alıyorum. Öncelikle diyet kelimesinin anlamından bahsetmek istiyorum. Diyet kişinin yaş,boy,kilo,hastalık durumuna uygun olarak diyetisyenler tarafından hazırlanan sağlıklı beslenme düzenidir. Diyet parmak izi gibi kendinize özgü ve yaşam boyu uygulanabilir olmalıdır.Dolayısıyla diyeti yalnızca korona virüs salgın döneminde değil,her zaman uygulamalıyız.Ayrıca obezite oranının artması kronik hastalık riskini arttırabilir.Kronik hastaların(diyabet,kalp-damar rahatsızlığı vb.) korona virüs açısından daha riskli olduğunu göz önünde bulundurmalıyız.Yani bu dönemde diyet yapmak size zarar değil fayda sağlıyacaktır.Tüm vitamin,mineral gibi ihtiyaçlarınız diyetle karşılandığından bağışıklığınız da güçlenecektir. Özetlemek gerekirse diyetisyenlerin hazırladığı kişiye özel beslenme planını her zaman takip etmeliyiz.

Diyetisyen Buket Akbulut

Diyetisyen Buket Akbulut

Merhaba, Ben Diyetisyen Buket Akbulut.Beslenme ve diyetetik bölümünü %100 İngilizce 3,62 ortalama ile yüksek onur öğrencisi olarak tamamladım.Danışanlarıma sağlıklı beslenme alışkanlıkları kazandırarak onların yaşam kalitesini arttırmayı hedefliyorum.Blogumda sağlıklı beslenme, hastalıklarda beslenme,besinlerin kalorileri vb. hakkında paylaşım yapıyorum.Sağlıklı Günler Dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder